Esracaaa Kızlar 8 haftalık gebeyim ilk günden beri her yerim ağrıyor sürekli ateşleniyorum halim hiç yok sürekli yatıyorum böyle olan var mı aranızda
Novamomy Esracaaa böyle bir ateşiniz varsa hemen doktorunuza bilgi verin veya acile başvurun Ilık bir duş alın bu konuda kimse yardımcı olamaz ki
Esracaaa Novamomy gittim hergün gidiyorum yarın da gideceğim testler temiz çıkıyor doktorlar hiçbirşey demiyor
Novamomy Esracaaa doktorunuz önermiştir ama parol ateş düşürür gebeler içebilir bide ılık bir duş geçmiş olsun bide kıvrımlı bölgelerinize dönüşümlü buz aküsü
Esracaaa Novamomy evet parol içiyorum bi tık faydası oluyor ama neden her gün ateşleniyorum çok kötü bir hamilelik geçiriyorum ya
Novamomy Esracaaa bir sürü sebep olabilir test vermeden bilemeyiz covıd,domuz gribi,crp yüksekliği ,idrar yolu enfeksiyonu diye gider durur bence acile git riske atma