Buse_98 Ben 15 haftalık gebeyim kızlar dün sağ karnımda bir böyle batma bugünde solumda batma hissediyorum değişik bir his tarif de edemiyorum bebek hareketi mi diyorum acaba sbu haftada gebe olanlar sizde durum nedir 😂😊🫶
Kbraoguz Buse_98 benimde ilk gebelik o haftalarda bende hissediyorum sanmıştım bağırsak hareketlerimmiş şimdi 18 e girdim sayılır hissediyorum 🌸
symag Buse_98 16. Haftada tam hissediyordum. Şuan 21 olduk ağrıtacak derecede tekmesi . 2. Gebeliğim benim