Kızlar kızım 1 ay önce antibiyotikli ipne. Oldu. Bugün farkettim ki bacağı iğne olan yer içerden aşırı sert böyle cevizi kadar. Dokunuyorum falan ama tepki vermiyor tabi acımıyor canı yürümesinde felan bi sorun yok bu zamana kadar bi sıkıntı da çıkmadı kızımda yarın doktorumuza gidicem ama aklıma takıldı. Başına. Gelen var mı