anne-1 Kızlar ben 26 haftalık gebeyim. Bu hafta şeker yüklemesi yaptıracağım. Sürekli sınırda çıktığı için yaptırmaya karar verdim. Süreç hakkında bilgi verebilecek olan var mı acaba nasıl oluyor?
femme anne-1 gece 12 den sonra yemeyi içmeyi kesiyorsunuz. Sabah aç karnına kan veriyosunuz sonra . O icecegi iciyorsunuz tekrar kan alıyorlar. Yüksek cikarsa dahiliye önce diyet veriyor geçmez ise insülin baslatiyorlar
Nisankizi34 8 saatlik açlık gerektiriyor canım.. önce açlığına bakıyorlar sonra 5 dakika içinde içeceği içiyorsun .. ardından 1.saat tokluk şekerine bakıyorlar.. yükleme 75 mg olacaksa 2.saate de bakıyorlar..
Z-ynp48 anne-1 daha bu cuma yaptırdım Elmalı soda gibi bence aşırı kötü değil beni uyardılar yavaş yavaş içmem için 15-20 dakikada bitirdim. Bi yarım saat sonra baş dönmesi ve bulantım oldu azıcık uzanınca geçti.