FatmaNur0614 Merhaba ben hastane çıkışı çantamızı hazırlayacağımda biberon setini avent philips setinden mi yoksa lansinoh setmi almam gerekiyordu karar veremiyorum siz hangisini aldınız acaba? Cam taşıyabilirmi bebekler
cauuv1 FatmaNur0614 plastik öneririm güvenlik açısından da daha iyi. Avent aldım cok memnunum cogu kisi de memnun onu tavsiye ederim
Nisankizi34 Hastane için biberon tavsiye edilmiyor ebeler özellikle getirmeyin diyorlar canım, kaşık biberon koyabilirsin ama 🙏🏼
FatmaNur0614 Yaa sadece hastane için değil yani normal hayatta kullanım için de avente o kadar para vermelimiyim yoksa lansinoh alsam yeterlimi onu bilemedim
Livealittle FatmaNur0614 cam biberon aldım ben yenidoğan başlıklı chicco aldım ilk cocugumda da aynısını kullanmıştım gayet memnundum. Bu arada cam biberon aldım bebekler ilk başta taşıyamıyor siz veriyorsunuz
tubimom FatmaNur0614 ben bir tane aldım 250 ml Chicco kizimdada set almadım ayına gore emzik ucunu defistirdim o kadar. Benim kızım tutuyordu cami tabi kırdı bir yerden sonra ama plastik bana sağlıksız geliyor ne biliyim