Kızlar merhaba. Son adet tarihime göre 33 haftalık hamileyim ama ultrasonda 35 oluyor. Son kontrolum 31+3 haftalıkken dı kılosu 2kılo 50 gram dı. Hep böyle önden gitti bı sağlık sorunu yok. Doktoruma sordum doğum SAT a göre mı olur ultrasona göre mı dedım ikisinin ortası olur dedi. Normal doğum tabi bu arada. Sorum şu bu şekilde olup hangisine göre doğum oldu olan var mı yada sızce SAT a göre Mi hesaplayayım.