Acaba bir tek ben mi domuz gibiyim. 9.haftadayız. Ne halsizlik ve uykum var, ne iştahsızlık ne de mide bulantısı kusma. Midem arada sıkıntı çıkarıyor, aksini söylersem yaşan olur şimdi. Sadece kokulara çok hassaslaşmaya başlıyorum. Diğer türlü hep hareket halinde olduğum için sanırım fark edemiyorum