Eeesraaa valla benim bebem de 30 a kadar yavaştı herkese de diyordum. 30 ’ün yarısında artık gün içinde daha hareketli olmaya başladı . İlk gebelikse normal bence, biz şimdi 32 ye girdik yine de beni gece uyandırıcak kadar değil ama hissediyorum daha sık ve net