derya61_ Kızlar 25 haftalık hamileyim vajinamın içinde şişlik var kaşıntı yapmıyor ya da ağrı olmuyor böyle olan var mı doktoe randevum 11 inde.
-angel34 Mantar olmuşsun enfeksiyon kapmışsın bir yerden herhalde toplu tuvaletleri çok tercih etme ben hamile değilim ama başıma geldi daha önce çok zor atlattım ilaçlarla da geçmedi duramıyordum yerimde doktor seni yönlendirecektir
gokcetugumm derya61_ merhaba şuan benimde öyle ağrı yanma yok sadece vajina içinde et gibi bişey var siz sorunu nasıl cozdunuz acaba