Ehfjfjcjf yeni rapor alan biri olarak kesin bilgi veriyorum 32. Haftada doktora kesinlikle gidip çalışır veya çalışamaz raporu yazdırmanız gerekir ben çalışır yazdırdım 32. Haftadan sonra 37. Haftaya kadar istediğiniz her zaman raporu bozdurup çalışamaza çevirebilirisniz ben randevu aldım 36. Haftada çalışamaz yapıp izne ayrılacağım