Ben reglinin 5. Günü başladım 5 gün içip ılac bittikden 2 gün sonra gel dedi gittim 5 tane yumurtam oluşmus 19 20 mm sonra kendisi hemen çatlatma iğnesi yaptı bana sonra iğne yaptıgı saatin ertesi günü ilşki sonra bidaha aynı saate ilişki önerdi salı perşembe cumartesi tekrar ilşiki önerdi yanında da prosgetron verdi onu da çatlatma iğnesinin 1 hafta sonrası içiceksin dedi bakalım ne olcak olmadı aşılama istiyorum