5 sene kayannayla yasamis olarak soyluyorum kimsenin yaninda emzirmeyin odaniza gidin. Ben alir odama giderdim cocugumu bizdede aynisi var emzir niye gidiyon derlerdi rahat edemiyorum derdim. Hem nazara gelirsiniz hemde yorum yapmalarina kapi acarsiniz. Kac bez islatiyor gunde onu takip edin. Bebegiz memeden huzurlu ayriliyormu onemli olan bunlar