Kubrak5 Kullanıma göre kişiye göre değişir bence.
Ben emzirirken üstüme alıyordum.
Yazın kızımın üzerine örttüm.
Denizden havuzdan cıkışta kullandım.
Dısarı cıkınca bebek arabasının üzerine kapattım güneşten koruması için.
İlk zamanlar hastaneye gittiğimizde doktor kontrol ederken sedye üzerine serdim.