ilkimbebee Kızlarr ne durumdasınız nasıl geçiyor ? Biz 37+6 yız bebiş kanala girmişti alttan çok baskı hissediyorum bacağım ağrıyor 1 hafta daha durar inşallah kızım
Canimanam ilkimbebee ben 27+6yım sanki sağa sola dönerken yırtılıyorum gibi o haftalara nasıl geleceğim Allah bilir hahdjwfh
Mervenur_19 ilkimbebee bizde 37+5 teyiz daha kanala girmedi minnak. Heyecanla gelmesini bekliyorum prensesimin 🥰🥰
Damla_76 ilkimbebee 37+1 bebegim kanala girmiş bende baskı hisediyorum özellikle oturup kalkarken bakalım ne zaman gelicek ama bu bi gerçekki son günler asır gibi geliyo geçmiyo bi türlü 😃
ilkimbebee femme yok kız öyle deme doğuma az kaldı bi taraftan heyecan bi taraftan keşke biraz daha geç olsa diyorum aynı bedenden ayrılmak istemiyorum 🥺😅
Canimanam ilkimbebee hiç sorma tahmini doğum zamanım 31 temmuz ama ben erkenden gelecek diye bekliyorum temmuzun ortasında pişe pişe doğurcam artık hahshadh insallah sende sağlıkla al kucağına
ilkimbebee Canimanam amin inşallah canım sende sağlıklı bi şekilde gebeliğin ilerleyip sağlıkla al kucağına 🌸
femme ilkimbebee korku bende de var ama son haftalarda sizin gibi şiddetlenir kesin :D Geçtiğimiz 20 gun içinde 2 arkadaşım da dogum yaptı sıra bende ama daha 2 ayımız var :)
ilkimbebee Damla_76 sağlıkla gelsinler bende merak ediyorum ne zaman geliceğini fakat bi hafta daha durabilir acele etmesine gerek yok 😅 bazen diyorum kızım erken gelme bekle biraz daha 😅
ilkimbebee Mervenur_19 benim bebişin de kilosu o civarda biraz daha gelmesin toplasın kendini istiyorum ultrasonlarda da yanılma payı oluyor ya biraz endişeliyim