Liyaannes-i esmerella37 banada kız demiştin 3 Fotagrafa ama erkek dedi doktor 17 haftada kordon olmaz inşallah https://imgyukle.com/i/rkmXr1
Birrrcan Matmazelbebi Benimkinede bakabilir misiniz çok merak ediyorum 13 haftalık doktorumuz tahminde bulundu ama iki üç haftaya netleşir dedi