Lohusalıkla ilgili bilgiler verebilir misiniz mesela ışık açık mı uyumak lazım ? Dua okuyabilir miyim ? Yalnız bırakılmamalı mıyız ?
Kanamam 4 gün sürdü böyle akıntı gibi açık pembe sıvı geldi ve en son bitti 7. Günde sezaryen olmuştum normal mi mesela