Mucizeveannesi benim 36+5 de alındi,oglum kesesi ile dogdu. Hatta sonradan videodan izledim, doktor; ben dogurtmasam dogacagi yokmus diyor. Bu sebeple solunum sikintisindan 13 gun kuvezde kaldi. Ama kizim kanala girdigi icin erken aldi doktor, kizim hemen taburcu oldu. Sende oyle bir durum yoksa 38e kadar bekle derim. En iyisini doktorun bilir tabi.