beyzacoskun kızlar doktor bana bir hap verdi demir kan hapı aşırı kabızlık yapıyor sizce napmalıyım içmesem mi diyorum .
sselinn beyzacoskun doktora söyleyin mutlaka. Başka bir ilaç verir. Bana da ilk verdiği ishal yapmıştı. Sonra başka bir ilaç verdi. Sorun yaşamadım.
Mervvvever beyzacoskun doktorunuza danışım ilacinizi değiştirin kan ilacı önemli kullanmaniz gerekiyor değiştiremezse sabahları aç karnına kuru kayısı yiyebilirsin
arirangg beyzacoskun Ben de aynı sorunu yaşadım doktoruma kabız yaptığını söyledim ilacımı değiştirdi ve hemen düzeldi. Doktorunuza mutlaka söyleyin. Demir ilacı önemli kullanmak gerekiyor ve doktor ilacı değiştirir
mrsozturk beyzacoskun doktorunuza danışın belki ilacınızı değiştirebilir ama çoğu ilaç aynı etkiyi yapıyor. Her gün kuru kayısı yemeniz biraz rahatlatabilir. Ama ilacı bırakmayı düşünmeyin
Minis122 beyzacoskun pembe bolibon gibi olan banada kabizlik yapti bi sure kullanmadim doktoeuma sordum 1 tanede olaa icmen gerek dedi 2 tane iciyordum şimdi 1 taneye dusurduk
Tgcccc beyzacoskun iki tane hap değiştirdim.mesele kabızlık değil onu sorun etmedim ama Bağırsaklarım büzülüyor gibi ağrı yaptı yerinde duramıyordum ağrıdan kan ilaçları yüzünden ve maalesef bıraktım uzun zamandır kullanmıyorum
Minis122 zlemtuncy gynoferon canm bir baska kullandim kabizlik yapmamisti sonra degisti. Farkli doktor. Yazdigi icin soyledim degismedi icin 1 tane ic dedi. Gynoferon u
Sevde- beyzacoskun bende de öyle sorun oldu doktorum 2 günde bir al dedi öyle yapıyorum sorunum düzeldi tabi kan değerleriniz ne durumdaysa ona göre yapın çok düşükse düzenli içmemi söylediyse içmelisin
Eliyy beyzacoskun benim demir hapımda kabızlık yapmıstı ama sabahları aç karnına içince ishal oluyorum
Nymphadora beyzacoskun bana da çok kabızlık ve şişkinlik yapmıştı o hap. Zor nefes alıyordum şişkinlikten. Doktorla konuşup bırakmıştım ama her gün roka falan yeşillik yiyordum bol bol telafi etmek için. Bir de arada bi kan tahlili yaptırdım değerlerimi kontrol altında tutmak için
Servikal Ben daha kullanmaya baslamadım.19.haftadayım bugün hemşire aradı sağlık pcapından içiyor musun dedi bi de bebek hareket ediyor mu dedi şok oldum