esragunenc Sakın parol dışında bisey içme canım.. Apseyi aynı haftalarda bende yaşadım dayanması çok zor biliyorum,benimde elim defalarca arvelese gitti ama mecbur dayandı, günde 3kez parol icebilirsin. Antibiyotik etkisini gösterince zaten hafifleyecek sabır et başka çare yok