Melikeeeeee1107l8 Kızlar cok az kanli Ama Çok az kan vardi akintim oldu kaygan bi akinti nişanmi sizce
sonnenschein Melikeeeeee1107l8 nişandır canım vaktin gelmiş zaten ağrılarını kontrol et, duşunu al güzelce ve sancılar sıklaştıkça hastaneye git
Mervebyr20 Melikeeeeee1107l8 39+6 haftalığım benimde 4 gündür geliyor nişanım , sancılarım 5 dk da bir 1 dk uzunluğunda , açılmam az olduğu için henüz almadılar doğuma
Melikeeeeee1107l8 Eluf kasılmalarim oluyor acaba sancimi oluyor 10 saniye suruyor akintim devam ediyorum bole jel gibi kaygan hastaneye gitmelimiyim
Mervebyr20 Melikeeeeee1107l8 kaç dk da bir geliyor sancı süre tut 10 saniye değilde 50 saniye falan olmalı demişti doktorum gerçek sancıda dinlenince geçmiyorsa
Eluf Melikeeeeee1107l8 canim direk hastanye git senin doğumun gelmiş Rabbım yardım etsin sağlıkla gelsin bebis şu gibi geçsin rahat gecen doğumun inşallah 🤲
Sulte Melikeeeeee1107l8 nisan gelmis canim takip et kasilmalarini bi dus al hazirlikli ol nolur nolmaz nisandan bi kac gun sonra dogum oluyo asagi yukari belki hemen de olabilir bekle bakalim