Hdamla Kızlar özür dileyerek yazıyorum utanıyorum da ama sormam gerek diye düşünüyorum 😞 dünden beri popo tarafımda bir ağrı vardı duşa girdiğimde orada bir şişlik olduğunu farkettim küçük top gibi haftaya perşembe de çatı muayenem var bu doğumumu etkiler mi ve nasıl geçer bilginiz var mı ?
Yildizim Hdamla canım basur olmuşsun endişenlenme hamilelik döneminde çoğu kadında oluyor bu durum doktorun ile konuş o genel cerraha yönlendirecektir krem veriyorlar ağrısını falan azaltıyor. Seni zorluyor mu otururken falan
Hdamla Yildizim 😞 otururken falan sıkıntı yok ama tuvalete oturduğumda hafif ağrı hissediyordum öyle kontrol edip baktım
Hdamla AygyulSina denemedim bir bakmaya çalışayım 😞 endişelendirdi bu durum beni daha önce okumuştum burada bir kaç kez ama
AygyulSina Hdamla gecmezse doktoruna sorarsin ama ben sanmiyorum doguma bir engel olsun yani normal doguma