Kızlar zaten bı hafta önce nişan gelmişti yalancı sancılarda fakat açılma yoktu. Sancılardan dolayı ya evde yürüdüm ya pilates topu ile zaman geçirdim yada bel aşağı sıcak duş. Tarçın çayını 2-3 bardak içtim fakat faydası olduğunu düşünmüyorum bir yerde zararlı olduğunu görünce devam etmedim. 21şubat gecesi sancılar başladı çok güçlü değildi ama hep geldi gitti . Sabah hasteneye gittim 1-2 cm açıklık dediler bende eve gideyim en azından duş alırım rahat ederım dedim . Eve geldık tabı sancılar hiç durmuyor öldürmüyor ama asla uyutmuyor zaten bayaa uykusuzum. 8 cıvarı baktım sancılar cıdden çok zorluyor nefesımı bıle tekrar hasteneye gittim 6 cm açıklık dediler direkt epidural istiyordum hatta onun için biraz geç bile kalmıştım. Epidurladen sonra bı ıkı saate tam açıklık ama baya ıyı geld epiduralı almam . Bu arada elbette garip bir his epidurali yaptıklarında ama kasmayın ve çektiğiniz sancı gözünüzün önüne gelsin dayanın yanı. Tam açıklıktan sonra bebeğimin kalp atışları inişli çıkışlıydı ben baya ıkınmak zorunda kaldım umuyordu fakat yavaşça 1 saatten gazla net ıkındım beni zorlayan bu kısmı oldu. 22 Şubat gece 2 ye doğru geldi bebiş kesisiz gelemezdi benimki atıklar dikişi içtende var dedi doktorum şu an az bıraz o zorluyor. Az tansıyonum yükselmişti o da o kadar iğne serumdaydım diye düşündüm. Kahve içmemizi öneriyorlar ve dikiş olduğu için bence sıvı aksak daha iyi böyle bi beş gün sorunuz varsa buyurun müsait olduğumda cevaplarım , bu sayfa gurbette olduğu için gece gündüz bana çok yararlı oldu 👍 Allah daha kolayı ile yavrunuza kavuşmayı nasip etsin , Rabbım isteyen herkese nasiplendirsin