Kızlar.. 31+6’lıığım.. 3 gündür hastanede yatıyorum doktorlara kabız’ım lavoboya çıkamıyorum dedim ama malesef bir çözüm üretemediler.. Kayısı, kayısı suyu gibi şeyler dediler.. Benimle aynı durumda olan varmı? Siz ne yaptınız? Çünkü artık kasıklarıma onunda ağrısı baskı uyguluyor..😞