tugba04 gayet normal canım içini ferah tut . İlk gebelikte anne aceni olduğu içim 22. Haftaya kadar hisseder diyorlar . Bende ilk 19 sonları 20.hafta başları hissetmiştim .elim hep karnımdaydı dediğin gibi uzanınca hissediyordum .ama Bebiş büyüdükçe zaten o kendini çok iyi hissettiriyor .sadece uzanınca degil koltukta oturunca ,masada oturunca hatta ayakta bile hissediyorsun Allahım. İzni ile 🙏