Kirada mantık önce kira verilir ay dolunca verilmez birde anlaştıysanız taşınmasanıZ bile kontrat itibariyle vermeniz gerekir. Zaten yasal olarakta böyle ama ne kadar depozito istemiyorsa sizden bunu dolara çevirip öyle verin ve çıkarken de dolar olarak alın paranız ziyan olmasın bizde kiraya çıktıktan sonra öğrendik ev sahibinizle baştan anlaşın hayırlı olsun inşallah