Merveer96 Arkadaşlar merhaba kış bebeği olacak benimki ama yorgan kullanılmaz diyorlar. Nevresim takımı vs almak istiyorum ama siz neler yaptınız? Pamuklu veya bambu yorgan alsam kullanamaz mıyım?
beyzacmvrc Merveer96 ben aldım yorgan. Bogulma riski oluyomus kalın battaniye ve yorgan yerine uyku tulumu öneriliyormus. Ama aldım yinede bambu ve elyaf karışımı bı yorgan aldım n11 den.
Azra00 Merveer96 bende aldım canım yorgan bambu elyaf karışımı trendyoldan, kullanılmıyor diyorlar kullanmamda ama beşiksiz yorgan da olmuyor görüntü açısından ilerleyen zamanda kullanırım herşey pahalanıyor zaten ondan aldım dursun dedim
Kahveseverny Yorganı basının ustune cekme ıhtımalınden dolayı tehlıkelı canm.aralık sonunda doğmustu oğlum Uyku tulumu kullanmstm ben asırı memnun kalmsttm. Acıldı yuzune kapattı derdı olmuyor. Evının sıcaklıgına gore tog degerı sıze uyan uyku tulumunu al cok memnun kalırsın.
Kahveseverny Google a yazarsan tog degerı uyku tulumları diye cıkar canım. Kısın evın sıcak halı kac dereceyse evinin ısısına gore alman gereken tog degerı karsısında yazıyor. 0,5, 1,2 gbı
Kahveseverny https://mondebebe.com/2020/02/12/hangi-uyku-tulumunu-giydirmeli/ Mesela burda anlatmıs tulumun ıcıne de neler gydırmen gerektgın de gorselde mevcut. Cok kalın tulumların ıcıne kolluysa sadece zıbın gıydırıyodun yoksa bebek terlıyor. Terlemeden sıcak kalması yeterlı.
Kahveseverny Dicle06 2,5 en kalın uyku tulumu oluyor. Evin ısıısına gore secılen bısey uyku tulumu. Evın ısıtma yaptgnda kac derece oluyorsa cızelgeden ona gore bakıyorsun kac degerde uyku tulumu alman gerektgını. Benım evım sıcak oluyodu ben kitikatenın % 100 pamuk tulumunu almstm oğluma 3 yasındayken 2 sene gıymıstı. Youtube vdeoları da ızleyeblrsnz doktorlar da anlatıyor ya da youtuberlar.