Sema35_-nazli21 Kızlar 30 haftalık hamileyim.Gün içinde 2 3 kere bebeğimi hıçkırık tutuyor.Sürekli karnom pıt pıt atıyor ve bebeğim bundan rahatsız oluyor gibi sık sık olmaya başladı bende korkuyorum artık başına gelen var mı
symozdag Sema35_-nazli21 benim de günde 2-3 defa oluyordu dakikalarca sğrğyorfu hem de ☺️ şimdi 36 haftalık olduk günde bi kaç gündür eskisi kadar cok hıçkırmıyor 😂
Nurdemir_28 Ay benim bebiş de öyle dakikalar sürüyor ama kötü bişey değil ciğerleri gelişiyor dediler bir anda fazla su yutuyormuş onuda ciğerlerinden âtmak için hıçkırıyor.