beyzacmvrc Nasıl aldınız kızlar. Yatak ölçüsü 70×110 cm Alez bakıyorum da 60×120, 70×140 var. 70×110 bulamadım 😒 70×140 acaba olmaz mı Bazıları da yorumlarda demiş ki bir büyüğünü alın falan napsam bilemedim. Siz nasıl aldınız
SheeR beyzacmvrc benim park beşiğim de 70*110 alez bakmadım açıkcası alt açma bezi sermeyi düşünüyorum ilk zamanlarda daha sonrasında alez alırım diye düşündüm
qwerty123 Benim beşiğim de 60120 ölçüsünde e bebekte 70140 ölçüsünde vardı fiyatı da uygundu 110₺ onu aldım şimdilik biraz ince ama iyi çıkar inşallah
beyzacmvrc qwerty123 ölçüsü büyük gelmedi mi Denedinmi Ben biraz daha kapitoneli içi az bişey dolu bişey bakıyorum Park beşiğin kendi yatağı ile kullanmak için
qwerty123 beyzacmvrc denedim baktım çok absürt değil zaten fazlalığı yatağın altında kalıyor lastikli olduğu için sorun etmedim yıkadım beşiğinde takılı şuan. Daha kaliteli bişey kapitoneli daha iyi olur bence de iade falan uğraşmak istemediğim için kaldı
Neslihan41 Ben 70/110 park yatağım için aldığım yatağımın kendisinde Alex vardı çokta güzel eğer yatak almadıysanız bu şekilde ikisi bir arada alabilirsiniz