Meraba anneler, 20 haftalık gebelikde, çocuğun kalbinde 2.4mm VSD delik olduğu söylendi, doktor kendiliğinden kapanacağını, çok küçük delik olduğunu söylesede, anne yüreyi dayanamadım sorayım etrafında ve ya kendi bebeğinde böyle olupda kendiliğinden kapanan var mı?