Selam canımlar.Bu ikinci hamileliğim.İlkinde gece sancım geldi diye hastaneye gidip açılmam olmadığı halde suni sancıyla doğuma alınmıştım .Cahillik işte ,doktor sormadan verdi suni sancıyı.Şuan 40+1’deyiz.Kasılmalar falan oluyor ama öyle belli bir sancı yok😃Kız erken gelir derler hep benimkiler maşallah 40’gördü.Yarın kontrol var.41’e kadar beklenebilir dedi doktor ki 42’ye kadar bile bekleniyor ama risk biraz arttığı için pek beklenmiyor genelde.Tecrübeli bir anne olarak sizlere tavsiyem doktorun keyfine göre suni sancı kabul etmeyin.Eğer açılmanız yoksa evde kalabildiğiniz kadar kalıp duş alın,bişeyler yiyin,squat yapın vs.Özelde bile olsanız valla doktor keyfi hareket ediyor çoğu zaman.Bu süreçte hurma,ahududu yaprağı çayı adaçayı tüketiyorum.Çörekotu yağı, perina masajı bunları yapmak da ragim açılması ve incelmesi için önemli.Velhasıl dua edin olur mu bana da🥰İnstada hamilelik,çocuk gelişimi vs. Bu konularda paylaşım yaptığım bir sayfam var takip etmek isterseniz bebişler olunca da beraber büyütürüz😄🥰anneliginnherhali