Canan_bgrck Herseyguzelolsun7 26+2 karın ağrılarm az az oluyor bebiş baya hareketli şükür ve rahim kısalmam var progestan kullanıyorum o şekilde ilerliyoruz 🥰🤷
H_a03 26+3 deyiz karnım baya belli midem hala bulanıyor geceleri çok ağrılarım oluyor ve yürürken alt tarafa çok baskı hissediyorum iştahım da baya iyi 12 kilo aldım şimdi den 😀
Herseyguzelolsun7 H_a03 yürürken benim de çok ağrım oluyor resmen kramplar giriyor karnıma damar çeker gibi. Bulantı da hala devam hala prilam kullanıyorum 😬
Zumra333777 26+1 bnde de alt tarafta çok baskı var bnm karnım ikinci gebeliktemi bilmem baya çıktı gerçegi ilkinde de baya çıkmıştı 😂eğilip kalkarken çok zorlu ama gebelikten zevk alan biriyim 😂😂
Herseyguzelolsun7 Zumra333777 haha ne güzel demişsiniz, ben hamileliği çok sevemedim aslında zor geçmiyor ama benim canım tatlı sanırım 😅
ozerturksule 26+2deyim, kalça ağrılarım çok sık oluyor benimde biraz fazla yürüyeyim ya da ayakta durayım kramplardan hareket edemiyorum sonrasında, sizde de var mı böyle bir durum?
Herseyguzelolsun7 ozerturksule magnezyum kullanabilirsiniz doktorunuz da uygun görürse. Bir de bol bol kalsiyum almaya dikkat edin. Benim de ara ara ağrılarım oluyor
ozerturksule Herseyguzelolsun7 perşembe kontrolüm var danışacağım doktoruma, tavsiyeniz için teşekkür ederm 😊
Canan_bgrck Herseyguzelolsun7 bende hala prilamla yola devam sjxjsjs sağlıkla gelsinler Minişlerimiz🥰
Herseyguzelolsun7 Minis122 benim de ara ara mide yanmalarım oluyor, böyle böyle geçecek sanırım kalan süre
Minis122 Herseyguzelolsun7 aynen canm. Sukurki surekli olmuyor benimde. Gece bilmem kaca kadar yatamadim. Saglikla.gelsin miniklerimizdee. Hersey gecip gidiyir🥰
Herseyguzelolsun7 ozerturksule benim de perşembe günü ❤️Çok heyecanlıyım, 1 aydır görmüyorum bebeğimi
ozerturksule Herseyguzelolsun7 benim de 1 ay önceydi en son 😍 büyümüşlerdir iyice artık çok daha heyecanlı oluyor görmek 🧡
Herseyguzelolsun7 Bu arada dün göğsümden süt geldi böyle bir şey yaşayan var mı aranızda? Minik bi miktardı
ozerturksule Herseyguzelolsun7 bi arkadaşımın 28. Haftada gelmiş az bir şey. Zaten happy mom günlük değerlendirmelerde de bikaç kez karşılaşmıştım normal diyordu ilk süt gelebilir bu haftalarda diye