Merhaba
Benim illk doğumum normal oldu geri kalan 4 sezeryan şimdi 4 aylık hamileyim geçen hafta sali günü doktora gittim ve bana doğumun riskli doğumdan sonra tuplerimin bağlanacağını söyledi ben baglatmak istemiyorum geri dönuşu yokmuş araştirmama göre bağlanınca bir daha bebek sahibi olunmuyormuş bu beni çok üzdü