Ksk1912 yarın 37 haftalık oluyoruz bebeğim başından beri ters duruyor perşembe randevumuz var eğer dönmezse Sezaryen günü verecem dedi doktorum, dün karnımın aşağıya indiğini fark ettim ve gün içerisinde sancılarım olmaya başladı ilk doğumum olacak, doğum yaklaştıkça stres de korku da artıyor Allah hepimize sağlıklı doğumlar nasip etsin