cahilelafanlatamazsinyorulmaa Nurmrn içmemek gerekiyor ama bişey olmaz inşallah birdaha içme ama sonradan sıkıntı çıkabilir
ddilaraas Bir şey olmaz ben 5 hftalıkken öğrendim hamile olduğumu bilmiyorken içmiştim zaten daha keseden falan yeni oluştuğu ıcın ama daha ıcmeyın bende doğursam da ıcsem dıye bekliyorum canım çok cekıyo
Ozlmbzb Maras46konya-00 Valla dogurdum doguracam 37+2 haftaligim iciyorum kola icim yaniyor canim istiyor bebegimde bende gayet iyiz saglikliyiz tabi size icin diyemem zaten dogurunca emzirme.doneminde icilmiyecek gaz yapicagi icin
Nurmrn Maras46konya-00 ne yapalım kola ile rebbul aynı degil nabzım çok hızlı atıyor acaba ondan mı diye düşündüm
Ozlmbzb Nurmrn Evet redbul.nabiz atisini hizlandiriyor normalde.icen biri oldugum icin biliyorum hamileyken icmemek daha iyi bence qon redbulumu icip ertesi gun test yaptim 8.5 aydir redbul icmiyorum