Mutluanne68 Meraba Benim 5 çi gebeligim hepsin de de ayni şikayetim oldu idrarimi tutamiyorum benim gibi olan anneler varmi varsa bu sorunla nasil başedebiliyorlar yaza bilir mi
incitanemoglum Mutluanne68 Maşallah abla Ayleniz çok genişmiş🤗 oluyor böyle idrar sıkışması hamilelikte merak etme
Mutluanne68 incitanemoglum sagol canim da bu artik sıkişmanin da ötesine giti bildigin altima kaçiriyorum rahatsiz edici bi durum bi de ben de enfeksiyon varya
menessare Mutluanne68 enfeksiyonla alakalı olabilir doktora gidin mutlaka . Bende enfeksiyonluyken wc den çıkınca sanki hiç yapmamışım gibi yine geliyordu gerçekten yaşam kalitesini etkiliyor resmen mutlaka doktora danışın
Mutluanne68 menessare gitim geçen hafta sali günü hiç bir şey söyleyemeden geri geldim riskli dedi doğum için benim de canım sıkıldı ne soracağımi da unutun o an zaten
menessare Mutluanne68 sizin değil doktorun bisey söylemesi gerekiyor sizde söylediklerini harfiyen uygulamanız gerekiyor çünkü riskli bi durum maalesef . Suyu çoğaltmanız gerekirse antibiyotik kullanmanz gerek vermedi mi ilaç
Mutluanne68 menessare yok ilaç felan vermedi sadece riskli bu gebelik dedi vs bi vitamin yazdı başka yok bi de özele gitmiştim
menessare Mutluanne68 madem riskli diyor antibiyotik niye vermiyor anlamadım . Ben bol su içmiştim iç camasır pamuk olucak ve devamlı değişip ütülenerek giydim bendeki başlangıç seviyesiydi çok şükür geçti ilerlemeden mutlaka sizde önlem alın geçmiş olsun