Rabissssscee salonla yatak odası uzak olunca mantıklı 2 beşik olması ya 😂
Bizim bir antre var aman aman git git bitmiyo bı ucunda salon bı ucunda yatak odası var
Birde ordan dönünce bı yol da banyoya kadar var
Salonda tuvaletin gelse banyoya gidene kadar sıkışıyosun😂😂
Park beşik anne yani oluyo coi mantıklı da benm yatağın sağ ve solu boş değil 😓 sepet beşik daha ufak olduğu için onu koyarım yatak odasına belki