beyzacmvrc Syma_07 Elele madre aldık dün geldi kurduk çok beğendik sitesinden alırsanız yatağı da geliyor yanında ☺️ 2400 şu anki fiyatı Biz baya beğendik kaliteli çok kullanışlı keşke daha erken alsaymisiz dedik hatta eşim bayıldı ☺️ Yatagini begenmezsenz yeni yatak alabilirsiniz bizde başka yatak alicaz içine sanırım veya üstüne reflü yatağı ile kullanım sağlarsınız
Aysegulgnc Syma_07 Biz bunu beğendik bunu alıcaz büyük ihtimalle ama ben yinede burada bekliyim belki başka modeller öneren birileri çıkar 😊
sonnenschein beyzacmvrc içine yatak biz baktık ama uyduramadık ben de yün yatak yaptırdım ölçüsünde, gönderdikleri yatağı da serdim öyle kullanmayı düşünüyorum, ileride çocuk odasındaki bazaya yatak alırız diye düşündüm
tubimom beyzacmvrc bende onu almayı düşünüyorum kendi yatağı çok mu kötü yatilmaz mi yani bide o masraf çıkmasın ya☹️ bebekligi onla geçsin ablasıyla ikisine bir oda yapicam tek oda var mecbur istediğim gibi yaptırırım büyürler o zamana diye düşündüm
Rabissssscee beyzacmvrc ödemeyi havale ile mi yaptınız kapıda mı ödediniz ben dün gece sipariş verdim ödemeyi havale ile yaptım fakat hâlâ sitede ödeme bekleniyor diyor 🤦🏻♀️
beyzacmvrc Aysegulgnc Elele madre al kız çok kaliteli bende bunun yarısından bile az bı park yatağa bu fiyat çok yani bencegerci ustunun seyelri falan güzelmiş de bizimkinde bo tane alt açma matı var sadece üstünde
beyzacmvrc sonnenschein bende kararsızım ya bilmiyorum yatak nasol uyduramadin ki o ölçüler de yatak çok
beyzacmvrc Aysegulgnc götürür tabi 5 e bile gider 😂 Ben şok oldum baya büyükmüş 70*110 yaziyodu ama dıştan ölçtük 77 mi ne eni valla çok beğendik sadece üstündeki donencesi daha kaliteli olabilirdi sallarken oyuncakları dusuyo ama oda önemli değil pek oyuncakları bı şekilde sabitlerim Yatağıyla geliyor sitesinden alınca Ama biz galiba başka yatak bakcaz içine belki yeterli gelmez o 2400 e aldık yatağıyla
beyzacmvrc Aysegulgnc  Böyle Biraz kumaş kokusu oluyor illa ki hepsinde oluyodur o ahşap olsa mobilya kokusu olacak. Kurunca bugün camı açtım havalandiriyorum ☺️ Ama nerde kullancaksan orda kur baya geniş kapılardan geçmiyor😂 biz küçük odamızda kurduk çıkaramadık bozup yatak odasında kurcaz havalansinda😂
sonnenschein beyzacmvrc birçok yere baktık, gereksiz pahalı geldi, açıkçası baktığımız yerdeki kişilerde oda yaptığınızda alın dediler benimkiler ikiz bir de bu park yatakta çok fazla yatmayacaklar ondan dolayı almadım ben
Aysegulgnc beyzacmvrc Kız güzelmiş modeli anne yani oluyorsa benim yatağımın yanına koyarım iyi olur benim için
beyzacmvrc Aysegulgnc ya yoyko al ya bunu Ama bunu öneren daha çok yoyko hem daha pahalı hem sadece internet satisi varmış heralde bı sıkıntı yaşasan belki muhatap bulamk zor olur Bunun şubesi falan var Yoyko 3 küsür geçen 2800 e indi bununla onun arwsinda kaldım baya Sonra bunda karar kıldım sitesindn alınca yatagida geliyo belki yatak almaya gerek kalmaz diye. Yatağı kötü değil aslında ama başka bı yatak alınabilir içine yine de belki daha konforlu
beyzacmvrc tubimom yo kullanılır aslında çok kalitesiz değil öyle zaten sünger uatak öneriliyormus bebeklikte. Orta sert bı sünger yatak. Üstüne biraz kalın güzel bı alez olsa bence kullanılır yani. Bide Zaten alt kademe de kullanırken daha kalın bı yatak yüksek kalır anne yanı için Kullanan da çok var kendi yatağını
tubimom beyzacmvrc bende ilk zaman anne yani olarak düşünüyorum baktım yorumları gayet iyi çok dandik bişey almak istemiyorum o hatayı kızımda yaptım
beyzacmvrc tubimom valla 1500 civarlarına da park yatak çok var ama almışken bizde kaliteli bişey alsın uzun yıllar kullansın dedik sonra da kapatır kaldırırız ilerde bı kardeşi olursa yani çok mantıklı bu park yataklar☺️
beyzacmvrc sonnenschein çok kötü değil ya yatağı sizin ikizmis bide Ben kapitone biraz dolgulu bi alez bakıyorum şimdi bende yatak almam belki Çok güzel bı alez buldum ama 60120 var 70140 var. Yatak ölçüsü 70110 ya acaba 70140 çok mu saçma olur büyük mü gelir Bu ölçüde de pek Alez yok sanki 70*110
tubimom beyzacmvrc ben artık düşünmüyorum iki tane yeter yani hani kızda olsa erkekte olsa fikrim hep öyleydi yetiştirmek büyütmek bu devirde zor bu yatak 4 beş yıl idare ederse kızımın yatağı zaten Montessori büyük yani mobilyacı getirip odaya göre yaptırırım diye düşünüyorum