A_sli10 ben de aynı şekildeydim doktoruma söyledim b12 ve demirime baktı ikisi de baya düşük çıktı b12 için iğne verdi ve daha ilk iğnede o kadar iyi geldi ki resmen enerjim yerine geldi. Toplam 5 iğneydi hepsini yaptırdım 37 haftadayım gayet iyiyim enerji açısından