Guelo hamileliğim tam tayin zamanına denk gelmişti yarısını başka doktorda diğer yarısını başka doktorda devam etmek zorunda kalmıştım doğumdan sonra da sorduğumda tipik down değilse yani çok fazla downa benzemiyorsa anlaşılmayabilir demişti ikili de detaylıda herşey normaldi son haftalar zaten yüzünü hiç göstermemişti belki gösterse anlaşılabilirdi bilemiyorum demekki böyle olması gerekiyomuş