Arkadaşlar 27 haftalık hamileyim . 3 gün önce karın bölgemde kaşıntı oldu kaşımadım ovaladım daha sonra uyandıgımda kırmızı kırmızı nokta halinde olmuştı ve vücuduma yayıldı bacaklarıma göbeğime . Cildiye doktoruna gittim gebelikte normal dedi vücudunu nemlendir dedi ama o kadar nemlendiriyorum yine aynı . Bu durumu yaşayan var mı aranızda