Asfdg Doğum sonrası hastaneden bebeğini kucağında çıkaran varmı zaten büssürü çanta falan oluyo puset taşımasak yanımızda olmaz mı
Selisce Asfdg çıkarken kimse pusetiniz var mı demiyor gelipte kontrol etmiyor yani başka hastanelerde nasıldır bilemiyorum ama saçmalık olur herkes puset almıyor
bademli_puding Asfdg bildiğim kadarıyla bazı hastaneler için geçerli ve Amerikada öyle bişey var yani türkiyede öyle bişey yok ☺️
Denizegeabioluyor Kahveseverny türkiyedeki bazi özel hastanelerde de varmis bu prosedur komik ama gercek 😁
asu_nyy Kahveseverny ozaman her yerde olan bir uygulama değil çünkü otomobil olmayan bebek arabası tercih etmeyen insanlar var
Cerena_87 Asfdg istedigin gibi çıkaryosun cnm gerek yok yani bende süslü puset götürmüşdüm koymadım bile içine babası elinde getirde eve zaten arabayla gelyorsun eve
kadertugrul7 Asfdg ben puset almistim yanima ama o heycanla eşim puseti yatağın üstünde unutup çocuğu alip çıkmıştı mecburi değil
mmeliikee İlk defa duydum Türkiye de de var denmiş hangi hastaneler ayrıca kime ne bebeğimi nasıl taşımak istiyorsam taşırım 🫨🫨🫨