Semaazz ben 25 de falan yıkamaya başladım yavaş yavaş ütüledim 30 haftada da çantayı hazırladım iyiki de hazırladım tansiyonlarım çıkmaya başladı yorulunca ayakta fazla duramıyorum hepsi tek tek kilitli poşette zaten temiz temiz duruyorlar son dkya bırakıp kendini zorlamanın bi anlamı yok bence