Esmanilsu 5 sene evvel 36+5 de sancım başladı gece hastaneye gittim, 1 gün sonra açılmam ve sancım vardı. 5 cm e kadar açıldım ama şükran hn dı doktorum beni inanılmaz korkuttu. Çatın çok dar, çocuk çatala sıkışır, doğuramazsın 9 cmle sezaryene döner çok dikişin olur dedi ki 3 gün önce de çatı muayenesi yapıp çatın çok iyi normal doğurursun demişti. İş başa düşünce akşam üzeri de 3 olunca saat kalası gelmedi. Korkuta korkuta sezaryene soktu. Hakkımı bile helal etmem kendisine. Beni o açılmayla doğurtmak istemedi.
2.5 kg çocuk sezaryenle doğdu ki hiç bir sorun yokken. Normal doğurmak isteyen kesinlikle erdem hastanelerine uğramasın. Rezil bi kurum.