Faatmaaa Merhaba 17+6 haftalık olduk ama hala hareketlerini hissetmiyorum normal mi acaba aynı olan var mı
hunilimom Faatmaaa normal canım 24. Haftaya kadar hissedemeye bilirsin bı kaç hafta içine ufak ufak belli eder inşallah kendini
Youngmotherr Faatmaaa aniden hissetmeye başlarsın benim 17 de net bi şekildeydi sonra durdu şimdi 25+5 im beni kaldırıyor beyefendi 😂
Neslihanerdgnn Youngmotherr Bende 3 gün önce hissedebiliyordum ama şu son 3 gündür çok hissedemiyorum 17 haftaya yeni girdim arada durması normal mı