ilknuuruucar_99 Açıkçası sadece mağazada deneme şansımız oldu. babymall mağazasından aldık. Şu an en uygun fiyat o mağazadaydı. Çoğu markanın bebek arabaları vardı. 20 bin küsür fiyatlı olanlara görsel olarak canlı canlı bakıp geçtik 😄 kanz, 4baby, babycare olsun hepsinin sürüşü ve bunun sürüşünü karşılaştırdık. Diğerleri sarsıyordu. Bunun manevraları falan çok rahattı. O büyük tekerleğinden dolayı ön yargıyla yaklaşmıştık ama ona rağmen sürüşü rahattı. En güzel sürüş Pierre cardinin bu modeliydi. Yer kaplıyor mu evet ama eşimle beraber rahatlık ve sağlamlıktan yana bunda karar kıldık ki görsel olarakta gayet güzel bir ürün. Tavsiye ederim.