Neslihankrhmt Kızlar son 1 haftadır hareketlerini hissediyorum sanki başta bağırsak hareketi zannettim ama😅😅 bu kadar erken hissettmeyi beklemiyordum ,ha birde göbeğim birde büyüdü gibi hiç kilo almadım vermişim aksine sizde durumlar nasıl
Minigininannesi Neslihankrhmt ben kızımda 13biterken hissetmiştim dediğiniz gibi seyirle gibi oluyordu gaz falan değildi çünkü doktorun baktığı yerdi sonrasında hep hissettim orda gaz olsa hep mi orda kalacak 😀 bana da pek inanan olmamıştı. Tamamen vücuda bağlı ben zayıf bir insanım zaten yağ tabakası vs olmadığı için çabuk hissetmiştim ☺️
Asibayan Ben 10 haftadan beri hissediyorum kime söylesem inanamıyor sana öyle gelıyor diyorlar ama ikinci gebeligim biliyorum hislerimi
ragi7012 hissettim diyen herkese gaz diyolar ya ahshahaha gazın da ne olduğunu anlasilir heralde 😂 ayrica 13 hafta demek 3 ay bitti 4 e girildi demek ufak ufak hissetmeye baslanmasi normaldir tekme attigini kimse iddaa etmiyor 🫠