Ysn sevil87 ben memnunum cnm ben bebek kaybettiğim için kullanıyorum ara ara ama çok kısa bakıp kapatıyorum çünkü kalp atışı dinlemek çok iyi değil ama evde stres yapmak daha zararlı hemen bakıp kapatıyorum