SaHil_Hayat Bugün karşıma çıkan bilmem kaçıncı Dr tavsiye postu 😅 😅 Sibel mutlu ya gidiyorum canım ben öneririm normal doğumu destekleyen bir doktor çok da ilgili ayrıntılı bilgi veriyor Dmltlg50
SaHil_Hayat Dmltlg50 tıpa akşamları geliyor 5ile 7 arası ben 30.hafta ya kadar tıpa gittim şimdi medicale gidiyorum doğum yakın olduğu için yüzyıldan medical e geçti