Tugbavepamuguuu vajina da kaşıntı varsa mantar diyebilirim benim de mantar enfeksiyonum var fakat kaşıntı gibi değil de yanıyor gibi ve agrı yapıyor acı yapıyor o kadar berbat bir durum ki fitil, krem, antibiyotik tedavisi hic bir işe yaramadı doktorum da pek ilgilenmiyor acıkcası söylüyorum idrar tahlili den bakıyor geciyor. Önerebileceğim şey ise
Ilık suya sirke döküp 10-15 dk beklemeniz ben öyle yapa yapa rahatladım gercekten bana da doktorum tavsiye etmişti zaten