2022ayti en güzeli battaniye ki zaten kundak için☺️ 4 katlı müslin aldım Haziran’da dogcak ama ilk onu kullanırım hastane çıkışının yanında diye düşündüm 10lu çıkış almadom zaten. Birde isimli hastane çıkışı yaptırdım penye battaniyeli onu odaya geldikten sonra giydiririz ama heralde resim çekilmek için falan.
Penye battaniye ve 4 katlı müslin bence çok iyi o ayda doğum yapacaklar için. Çünkü yaz bile olsa usurlermis ilk zamanlar.
Kalın battaniye de aldım örgü battaniyelerimiz var nohut battaniyemiz var ama onları çantaya koymicam tabi